Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

Πασχαλινές Λαμπάδες 2014



Γεια σας,

Πέρυσι σας είχα παρουσιάσει την πρώτη μου απόπειρα διακόσμησης πασχαλινών λαμπάδων.  Η ιδέα με είχε ενθουσιάσει και αποφάσισα να διακοσμήσω και φέτος τις λαμπάδες μας. Χάρηκα πολύ διότι αβίαστα συνέλαβα τις ιδέες και σε μίση ώρα είχα ολοκληρώσει το έργο μου. Είχα ήδη προμηθευτεί τα κεριά και το παιχνίδι που διάλεξε ο γιος μου μαζί με την νονά του. Άνοιξα λοιπόν ένα κουτί που μαζεύω κορδέλες και διάφορα μπιχλιμπίδια, βρήκα  σε  αυτό έναν αστερία (από κάποια βάπτιση), ένα κοκαλάκι-λουλούδι για τα μαλλιά (δικό μου που δεν θυμάμαι να το έχω χρησιμοποιήσει) και άρχισα να διακοσμώ τις λαμπάδες.


Μου άρεσε πολύ το αποτέλεσμα και ευτυχώς άρεσε και στους υπόλοιπους αποδέκτες, τον γιό μου και την νονά του. Σας παρουσιάζω λοιπόν τις φετινές μου δημιουργίες.






Εύχομαι σε όλους Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!
Blog Widget by LinkWithin

2 σχόλια: